برای خرید دستگاه حضور و غیاب چقدر باید هزینه کنیم؟
برای خرید دستگاه حضور و غیاب چقدر باید هزینه کنیم؟
سه شنبه 6 آبان 1399 ساعت 10:30 | بازدید : 149 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

به طور کلی، مدیرانی که تصمیم به خرید دستگاه حضور و غیاب را دارند؛ به دو گروه کلی تقسیم می‌شوند:
گروه اول، شامل مدیرانی هستند که به تازگی با دستگاه حضور و غیاب آشنا شده‌اند و اطلاعات تخصصی درباره‌ انواع دستگاه‌ و خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های سازنده‌ی را ندارند.
معمولا برای این دسته از مدیران، قیمت دستگاه حضور و غیاب اولین و مهم‌ترین فاکتور برای خرید دستگاه است. شاید خود شما هم جز کسانی باشید که به تازگی با این دستگاه آشنا شده‌اید و تصمیم دارید ارزان‌ترین و کارآمدترین دستگاه را، با توجه به بودجه‌ی خود تهیه کنید.
اما بگذارید یک توصیه به شما بکنم: لطفا، لطفا و لطفا فقط به دنبال ارزان‌ترین دستگاه نباشید! زیرا برایتان پشیمانی به دنبال می‌آورد! می‌پرسید چرا؟ در ادامه خدمتتان عرض می‌کنم که چرا!

بگذارید به ادامه‌ی معرفی دسته‌بندی‌مان برسیم:
دسته‌ی دوم شامل مدیرانی هستند که قبلا این دستگاه را تهیه کرده‌اند و مدتی هم از آن استفاده کرده‌اند! اما در حال حاضر به یکی از دلایل زیر با دستگاه به مشکل خورده‌اند و تصمیم به تعویض و جایگزینی آن، گرفته‌اند:

  • دستگاه ارزان قیمت قبلی، جز دستگاه‌های وارداتی و ارزان بوده، و مدتی است که شرکت وارد کننده‌ی آن به کلی جمع شده است. در نتیجه امکان ارائه‌ی خدمات توسط شرکت وجود ندارد و اگر عملکرد دستگاه با مشکل رو به رو شود؛ دستگاه عملا بی‌استفاده خواهد شد. لذا مدیر تصمیم گرفته که دستگاه را تعویض کند.
  • شرکت فروشنده‌ی دستگاه، خدمات پس از فروش مناسبی مانند نصب و راه‌اندازی، تعمیرات دستگاه و پشتیبانی و بروزرسانی نرم‌افزار، به مشتری خود ارائه نمی‌دهد.
  • دستگاه قبلی، وارداتی بوده و شرکت تولیدکننده‌ی آن در خارج از کشور، به دلیل وجود تحریم‌ها، از ارائه دادن قطعه و لوازم یدکی به مشتریان ایرانی خود، خودداری می‌کند.
  • با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، خریدار نیاز به امکانات جدید نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دستگاه را حس می‌کند. اما شرکت فروشنده توانایی توسعه و ارتقای محصول خود را ندارد. لذا پس از مدتی دستگاه از تکنولوژی روز دنیا عقب می‌ماند و نمی‌تواند نیازهای مشتری را برآورده کند و خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ساعت زنی و آدرس saatzani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 78
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 97
:: بازدید هفته : 129
:: بازدید ماه : 127
:: بازدید سال : 655
:: بازدید کلی : 2472